outputهایی که گرفتم هیچکدوم باز نشد و من مجبورم به انجام دوباره با spss23 زیاد نگرانی نداره چون دستم الان تند شده و به راحتی متغیر تعریف می کنم و آزمون می گیرم اما خب چیزی که ناراحتم می کنه اینه ! من خیلی لخ لخانه دارم با دنیا برخورد می کنم . این ت به خاطر پدرم...ما را در سایت به خاطر پدرم دنبال میکنید
برچسب: پشیمانی, نویسنده: بازدید: 43 تاريخ: جمعه 26 آبان 1396 ساعت: 19:44
نامه بسیار زیبای نادر ابراهیمی به همسرش_ نامه شماره 34 همسفر!در این راه طولانی که ما بیخبریمو چون باد میگذردبگذار خرده اختلافهایمان با هم باقی بماندخواهش میکنم! مخواه که یکی شویم، مطلقامخواه که هر چه تو دوست داری، من همان را، به همان شدت به خاطر پدرم...ما را در سایت به خاطر پدرم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 60 تاريخ: جمعه 26 آبان 1396 ساعت: 19:44